VÝSLEDKY SÚŤAŽE CVIČNÝCH FIRIEM
NA 10. MEDZINÁRODNOM VEĽTRHU CVIČNÝCH FIRIEM
27. - 28. november 2007, BKIS (PKO) Bratislava
Celkové bodové hodnotenie
Bodové hodnotenie prezentácií
Fotodokumentácia
MAIN COMPETITION – WINNER, ALL POINTS TOGETHER /
HLAVNÁ SÚŤAŽ – VÍŤAZ V CELKOVOM BODOVOM HODNOTENÍ
|
|
THE BEST CATALOGUE / CENA NAJ.. KATALÓG
|
|
THE BEST ELECTRONIC PRESENTATION / CENA NAJ.. ELEKTRONICKÁ PREZENTÁCIA
|
|
THE BEST STAND / CENA NAJLEPŠÍ STÁNOK
|
|
SPECIAL PRICES /ŠPECIÁLNE CENY
THE AWARD OF THE ECONOMIC PRACTICE / CENA EKONOMICKEJ PRAXE
Obchodná akadémia Levice - cenu udelil sponzor súťaže VSE Košice
THE AWARD OF SLOVAK CENTRE FOR TRAINING FIRMS / Cena SCCF
Najkrajšie logo na 10. MVCF – Hardsoft, s.r.o. OA Račianska Bratislava
THE AWARD OF THE UNIVERSITY OF ECONOMICS / CENA EKONOMICKEJ UNIVERZITY
BeautifulTour, Obchodná akadémia Hlohovec
THE BEST LOGO / Cena Naj.. Logo cvičnej firmy
F.E. HOBBY, ORADEA, Romania
PALACE ATHENA, OA I. Karvaša Hrobákova, Bratislava
THE BEST SLOGAN / Cena Naj... Slogan cvičnej firmy
STORM ADVERTISING, Romania „We have the power to keep your image“, Resita, Romania
FIAT MOTORS, OA Pezinok „ Ak raz nastúpite, nebudete chcieť vystúpiť“
THE BEST IDEA / Cena Najlepší nápad
SOIF de PENDU, OA Tajovského, Banská Bystrica
THE AWARD OF A SYMPATHY / Cena sympatie
GLOBAL, SPŠ Šaľa
CENA NADFÁCIE F.A. HAYEKA
ZÁHRADNÍCTVO ARWEN, ZSŠ Nitra
THE BEST REPRESENTATIVE / Cena Najlepší reprezentant
Martin Baumhauer Fastprecision Aginger and Schuster, Korneuburg, Austria
Lukáš Štefan, SPEED CASH, SOA Žiar nad Hronom
THE BEST REPRESENTATIVE (Woman) / Cena Najlepšia reprezentantka
Dana Bratu, T.F. Rustik, Romania
Agneša Ujpálová, FLASH Design, OA Rimavská Sobota
Hodnotiaca komisia hlavná súťaž a špeciálne ceny:
Predseda: Ing. Ľudmila Velichová, PhD. – Ekonomická univerzita v Bratislave
Členovia: Ing. Gabriela Horecká, Marta Marušincová – ŠIOV Bratislava, Ing. Zdenka Zubalová – Ekonomická univerzita v Bratislave, študenti Národohospodárskej fakulty, Katedry pedagogiky Ekonomickej univerzity v Bratislave
Hodnotiaca komisia súťaž elektronických prezentácií:
Predseda: Ing. Zdenka Zubalová - Ekonomická univerzita v Bratislave
Členovia: Ing. Daniel Ňarjaš – ŠIOV Bratislava, študenti Národohospodárskej fakulty, Katedry pedagogiky Ekonomickej univerzity v Bratislave
KRITÉRIÁ HODNOTENIA STÁNKOV, KOMUNIKÁCIE, KATALÓGU
A. |
Stánok cvičnej firmy |
|
|
|
|
15 bodov | ||
1. |
Celkový dojem |
|
|
|
|
|
5 bodov | |
2. |
Technická stránka |
|
|
|
|
5 bodov | ||
3. |
Umelecký dojem |
|
|
|
|
|
5 bodov | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B. |
Komunikácia |
|
|
|
|
|
15 bodov | |
1. |
Celkový dojem |
|
|
|
|
|
5 bodov | |
2. |
Verbálna komunikácia |
|
|
|
|
5 bodov | ||
3. |
Neverbálna komunikácia |
|
|
|
|
5 bodov | ||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C. |
Katalóg cvičnej firmy |
|
|
|
|
15 bodov | ||
1. |
Celkový dojem |
|
|
|
|
|
5 bodov | |
2. |
Technická stránka |
|
|
|
|
5 bodov | ||
3. |
Umelecký dojem |
|
|
|
|
|
5 bodov |
Vysvetlivky: |
Stánok cvičnej firmy |
Celkový dojem: hodnotí sa kreativita, atraktivita, originalita stánku, úroveň identifikácie CF s produktom, kontaktné informácie - škola, obchodné meno, logo a slogan CF |
Technická stránka: hodnotí sa úroveň prezentácie produktu CF, doklady, vizitky, prípadné vzorky, reklamné predmety, podpora predaja, podpora PC |
Umelecký dojem: hodnotí sa grafická úroveň, farebnosť, estetická stránka, |
|
Komunikácia reprezentantov cvičnej firmy |
Celkový dojem: hodnotí sa znalosť produktov a cien, schopnosť zvládnuť obchodný rozhovor, predať produkt a uzatvoriť kúpnu zmluvu |
Verbálna komunikácia: hodnotí sa aktivita resp. prípadná pasivita, viacjazyčnosť reprezentantov, vystupovanie, pružnosť reakcií |
Neverbálna komunikácia: hodnotí sa oblečenie a vizáž reprezentantov, originalita, úsmev a ochota |
|
Katalóg |
Celkový dojem: hodnotí sa úroveň informácií, kontaktné údaje, jazykové mutácie, opis produktov, atraktivita, originalita |
Technická stránka: hodnotí sa úroveň vyhotovenia, výber papiera, obalu, písma, väzby, spracovanie cenníka |
Umelecký dojem: hodnotí sa grafická úroveň, práca s textom, obrázkami, farebnosť, obal katalógu |
|
Kritéria pri príležitosti jubilejného 10. Medzinárodného veľtrhu cvičných firiem inovovali študenti Ekonomickej univerzity v Bratislave študijného odboru Učiteľstvo odborných ekonomických predmetov, november 2007 |
KRITÉRIÁ HODNOTENIA ELEKTRONICKEJ PREZENTÁCIE
1. Hodnotenie Powerpointového spracovania (max 60 bodov)
- estetická stránka
- obsahová stránka
Obsah informácií Powerpointu – či je tam informácia o názve firmy, logu, právnej forme, sídle, predmete činnosti, ponúkaných produktoch (statkoch alebo službách), ich cene, ďalšie informácie napr. platobné a dodacie podmienky a pod.,
Kvalita spracovania informácií v Powerpointe, či dobre vidno text – nie je malý alebo naopak príliš veľký, farebné odlíšenie pozadia a písma, či nie je obsah snímkov predimenzovaný informáciami, použité efekty, atď.
2. Hodnotenie výstupu prezentujúceho (max 30 bodov)
- neverbálne techniky
- verbálne techniky
Či prezentujúci rozumie tomu, čo prezentuje, či vie odpovedať na prípadné otázky publika, číta z papiera alebo prezentuje vlastnými slovami, spôsob podania – či zaujal publikum a akým spôsobom (charizma, rétorika, gestikulácia, mimika,), ak je prezentácia v cudzom jazyku, či ovláda daný jazyk alebo s ním má problémy, vhodnosť oblečenia, celkový dojem z výstupu – ako presvedčil publikum, že práve produkt firmy, ktorú reprezentuje, je ten najsprávnejší atď.
3. Doplnkové služby (10 bodov)
- akvizičné materiály – promotion (rozdávanie letákov, vzoriek, vizitiek, darčekových predmetov, doplnkové materiály)
- využitie cudzieho jazyka, kultúrny program, tanec, spev, módna prehliadka
4. Dodržanie časového harmonogramu
- „pokuta“ za prekročenie stanoveného času na výstup
(Prvú minútu navyše tolerujeme, lebo sa zbytočne zvýši nervozita vystupujúcich kvôli kontrole času a snahe zmestiť sa do limitu. Za každú ďalšiu minútu 5 bodov dole, max. mínus 25 bodov.)