VÝSLEDKY SÚŤAŽE  CVIČNÝCH  FIRIEM

NA  10. MEDZINÁRODNOM  VEĽTRHU  CVIČNÝCH  FIRIEM

27. - 28. november 2007, BKIS (PKO) Bratislava


Celkové bodové hodnotenie
Bodové hodnotenie prezentácií
Fotodokumentácia

 

MAIN COMPETITION – WINNER, ALL POINTS TOGETHER /

HLAVNÁ SÚŤAŽ – VÍŤAZ V CELKOVOM BODOVOM HODNOTENÍ

 

  1. F.E.GLOBEX, Romania
  2. KITCHEN KING, Austria
  3. F.E.TURSEV, Romania
  4. A and M Süsswarenhandel, Austria
  5. PERL MUTTER, Hungary
  6. F.E. IODI, Romania
    FAST PRECISION, Austria
    OVERTIME,  Italy
    Stone Advertising Agency, Austria
    T.F. RUSTIK,  Romania
  1. ROZETTE, OA Nevädzova, Bratislava
  2. CK BEST,  OA Dolný Kubín
  3. Poľ. Zámoček u sv.Huberta, OA Poprad
  4. BIOBENET, OA I. Karvaša, Bratislava
  5. In-energy, OA Watsonova, Košice
  6. RELAXorDIE, OA I.Karvaša, Bratislava
    SLADKÝ SEN, Svidník
    SOIF de PENDU, OA Tajovského B.Bystrica
    TIMEA, ZSŠ, Nové Mesto nad/Váhom
    Reality Inzert, OA Račianska, Bratislava

THE BEST CATALOGUE  /  CENA NAJ.. KATALÓG

  1. ESSO, Telč, Česká republika
  2. ALFA-OMEGA, Romania
  3. OVERTIME, Italy
  1. KARPO, OA Watsonova,  Košice
  2. NOS, OA Trenčín
  3. CK LIFE,  ZSŠ Zlaté Moravce

THE BEST ELECTRONIC PRESENTATION  /  CENA NAJ.. ELEKTRONICKÁ PREZENTÁCIA

  1. HY ComDot Oy, Helsinky, Finland
  2. A and M Süsswarenhandel, Austria
  3. U Moments, Romania
  1. La Cornet, SOA Prešov
  2. IMPERATRICE, OA, Čadca
  3. FAST Tuning, SOU Mokrohájska, BA

THE BEST STAND   /  CENA NAJLEPŠÍ STÁNOK

  1. WEB MAKER STUDIO, Praha, ČR
  2. PERL MUTTER, Györ, Hungary
  3. YinYang Computerhandel, Austria
  1. Zelený tulipán, OA Svidník
  2. Prúty, SOU Levoča
  3. In-energy, OA Watsonova, Košice

SPECIAL PRICES /ŠPECIÁLNE CENY

 

THE AWARD OF THE ECONOMIC PRACTICE   /  CENA EKONOMICKEJ PRAXE

Obchodná akadémia Levice  - cenu udelil sponzor súťaže VSE Košice 

 

THE AWARD OF SLOVAK CENTRE FOR TRAINING FIRMS   /  Cena SCCF

Najkrajšie logo na 10. MVCF – Hardsoft, s.r.o. OA Račianska Bratislava 

 

THE AWARD OF THE UNIVERSITY OF ECONOMICS   /  CENA EKONOMICKEJ UNIVERZITY

BeautifulTour, Obchodná akadémia Hlohovec

 

THE BEST LOGO  /  Cena Naj.. Logo cvičnej firmy

F.E. HOBBY, ORADEA, Romania

PALACE ATHENA,  OA I. Karvaša Hrobákova, Bratislava  

 

THE BEST SLOGAN  /  Cena Naj... Slogan cvičnej firmy  

STORM ADVERTISING, Romania „We have the power to keep your image“, Resita, Romania

FIAT MOTORS, OA Pezinok „ Ak raz nastúpite, nebudete chcieť vystúpiť“

 

THE BEST IDEA  /  Cena Najlepší nápad

 SOIF de PENDU, OA Tajovského, Banská Bystrica 

 

THE AWARD OF A SYMPATHY  /  Cena sympatie

GLOBAL, SPŠ  Šaľa 

 

CENA NADFÁCIE F.A. HAYEKA

ZÁHRADNÍCTVO ARWEN, ZSŠ Nitra

 

THE BEST REPRESENTATIVE  /  Cena Najlepší reprezentant

Martin Baumhauer Fastprecision Aginger and Schuster, Korneuburg, Austria

Lukáš Štefan, SPEED CASH, SOA Žiar nad Hronom

 

THE BEST REPRESENTATIVE (Woman)  /  Cena Najlepšia reprezentantka

Dana Bratu, T.F. Rustik,  Romania

Agneša Ujpálová, FLASH Design, OA Rimavská Sobota

 

 

 

Hodnotiaca komisia hlavná súťaž a špeciálne ceny: 

Predseda: Ing. Ľudmila Velichová, PhD. – Ekonomická univerzita v Bratislave

Členovia: Ing. Gabriela Horecká, Marta Marušincová – ŠIOV Bratislava, Ing. Zdenka Zubalová – Ekonomická univerzita v Bratislave, študenti Národohospodárskej fakulty, Katedry pedagogiky  Ekonomickej univerzity v Bratislave 

 

Hodnotiaca komisia súťaž  elektronických prezentácií:

Predseda: Ing. Zdenka Zubalová - Ekonomická univerzita v Bratislave

Členovia: Ing. Daniel Ňarjaš – ŠIOV Bratislava, študenti Národohospodárskej fakulty, Katedry pedagogiky Ekonomickej univerzity v Bratislave

 

 

KRITÉRIÁ HODNOTENIA STÁNKOV, KOMUNIKÁCIE, KATALÓGU

 

A.

Stánok cvičnej firmy

 

 

 

 

15  bodov

1.

Celkový dojem

 

 

 

 

 

5 bodov

2.

Technická stránka

 

 

 

 

5 bodov

3.

Umelecký dojem

 

 

 

 

 

5 bodov

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B.

Komunikácia

 

 

 

 

 

15 bodov

1.

Celkový dojem

 

 

 

 

 

5 bodov

2.

Verbálna komunikácia

 

 

 

 

5 bodov

3.

Neverbálna komunikácia

 

 

 

 

5 bodov

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C.

Katalóg cvičnej firmy

 

 

 

 

15 bodov

1.

Celkový dojem

 

 

 

 

 

5 bodov

2.

Technická stránka

 

 

 

 

5 bodov

3.

Umelecký dojem

 

 

 

 

 

5 bodov

 

 

Vysvetlivky:

Stánok cvičnej firmy

Celkový dojem: hodnotí sa kreativita, atraktivita, originalita stánku, úroveň identifikácie CF s produktom, kontaktné informácie - škola, obchodné meno, logo a slogan CF

Technická stránka: hodnotí sa úroveň prezentácie produktu CF, doklady, vizitky, prípadné vzorky, reklamné predmety, podpora predaja, podpora PC

Umelecký dojem: hodnotí sa grafická úroveň, farebnosť, estetická stránka,

 

Komunikácia reprezentantov cvičnej firmy

Celkový dojem: hodnotí sa znalosť produktov a cien, schopnosť zvládnuť obchodný rozhovor, predať produkt a uzatvoriť kúpnu zmluvu

Verbálna komunikácia: hodnotí sa aktivita resp. prípadná pasivita, viacjazyčnosť reprezentantov, vystupovanie, pružnosť reakcií

Neverbálna komunikácia: hodnotí sa oblečenie a vizáž reprezentantov, originalita, úsmev a ochota

 

Katalóg

Celkový dojem: hodnotí sa úroveň informácií, kontaktné údaje, jazykové mutácie, opis produktov, atraktivita, originalita

Technická stránka: hodnotí sa úroveň vyhotovenia, výber papiera, obalu, písma, väzby, spracovanie cenníka

Umelecký dojem: hodnotí sa grafická úroveň, práca s textom, obrázkami, farebnosť, obal katalógu

 

Kritéria pri príležitosti jubilejného 10. Medzinárodného veľtrhu cvičných firiem inovovali študenti Ekonomickej univerzity v Bratislave študijného odboru Učiteľstvo odborných ekonomických predmetov, november 2007 

 

 

 

 

KRITÉRIÁ HODNOTENIA ELEKTRONICKEJ PREZENTÁCIE

 

 

1. Hodnotenie Powerpointového spracovania (max 60 bodov)

            - estetická stránka

            - obsahová stránka

 

Obsah informácií Powerpointu – či je tam informácia o názve firmy, logu, právnej forme, sídle, predmete činnosti, ponúkaných produktoch (statkoch alebo službách), ich cene, ďalšie informácie napr. platobné a dodacie podmienky a pod.,

Kvalita spracovania informácií v Powerpointe, či dobre vidno text – nie je malý alebo naopak príliš veľký, farebné odlíšenie pozadia a písma, či nie je obsah snímkov  predimenzovaný informáciami, použité efekty,  atď.

 

2. Hodnotenie výstupu prezentujúceho (max 30 bodov)

            - neverbálne techniky

            - verbálne techniky

 

Či prezentujúci rozumie tomu, čo prezentuje, či vie odpovedať na prípadné otázky publika, číta z papiera alebo prezentuje vlastnými slovami, spôsob podania – či zaujal publikum a akým spôsobom (charizma, rétorika, gestikulácia, mimika,), ak je prezentácia v cudzom jazyku, či ovláda daný jazyk alebo s ním má problémy, vhodnosť oblečenia, celkový dojem z výstupu – ako presvedčil publikum, že práve produkt  firmy, ktorú reprezentuje,  je ten najsprávnejší atď.

 

3. Doplnkové služby (10 bodov)

- akvizičné materiály – promotion (rozdávanie letákov, vzoriek, vizitiek, darčekových predmetov, doplnkové materiály)

            - využitie cudzieho jazyka, kultúrny program, tanec, spev, módna prehliadka

 

4. Dodržanie časového harmonogramu

            - „pokuta“ za prekročenie stanoveného času na výstup

(Prvú minútu navyše tolerujeme, lebo sa zbytočne zvýši nervozita vystupujúcich kvôli kontrole času a snahe zmestiť sa do limitu. Za každú ďalšiu minútu 5 bodov dole, max. mínus 25 bodov.)

 

 

Fotodokumentácia

Fotodokumentácia